2020. május 28. 22:29 - Professor_Shub Niggurath

Fantômas - Director's Cut Live: A New Year's Revolution

Urunk és parancsolónk, Patton a fényes tekintetű, szólott hozzánk elefántcsonttornyából, melynek neve Ipecac, mágiától és hatalomtól átitatott hangján pedig csak annyit parancsolt, hogy szórakozzatok!. Majd feltette youtube-ra a Fantomas 2008-as, újévi koncertjét. Mike Patton az, az ember akinek van annyi bandája, hogy majdnem biztos, hogy van egy mindenkinek ami tetszik. Ha más nem a Faith No More, amit én mondjuk pont nem szeretek annyira. Na mindegy, a Fantomas az egyik legelvetemültebb projektje, olyan felállással, hogy akarva se lehetne komolyabb arcokat a hangszerek mögé pakolni. Minden riffek istene Buzz Osoborne, minden bőrök királya Dave Lombardo és Trevor Dunn akinek még titulus se kell. Baszki, ennél szuperebb szuper group-ot nehéz lenne összerakni. Jah meg itt van az akire te lehet azt mondod, hogy ripacs, de én azt, hogy meg nem értett zseni. Te azt ,hogy egy érthetetlen, kaotikus, őrült, én azt, hogy jah tényleg őrült. Viszont a lényegen nem változtat, hogy megkaptuk  a San Fransisco-ban felvett és teljes egészében eljátszott Director's Cut felvételét. Szeretnék én is egyszer, egy ilyen szilveszteri bulit. Szóval ha valaki le maradt erről annak idején mint én, éppen nem értem rá ki menni, mert azzal voltam elfoglalva szakközépben, hogy rájöjjek, hogy kurvára nem akarok programozó lenni, gondolom sokan voltak még így, annak itt a lehetőség. Egy óra tömör avantgarde gyönyör, korunk egyik zseni bandájától.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr3015727506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása