2020. október 29. 16:00 - Professor_Shub Niggurath

Palehorse - Looking Wet in Public (2016)

 

Van az amikor nem vágyik az ember semmi okoskodásra, határfeszegető, kísérletezgető agymenésekre, pont ilyen volt a reggelem és akkor a spotify( fuj takarodj)belökte, hogy toljak egy kis Palehorse-t. Mondjuk azt sem tudtam mi ez, de tetszett a borító. Na meg az is amit hallottam, rohadt jó középtempós sludge mocskolódás, abból a fajtából ami nekem a kedvencem, miszerint a punk felé húzza a kormányt, nem a doom irányába. A cin visít, az énekes szintúgy, a gitár meg recseg és ropog, meg olyan mosdatlan mint Angel, Kecskemét hírhedt csövese. Sajnos ez a véglegesen utolsó lemezük, de szerencsére ezen kívül van még három, szóval van miből csemegézni. Mentem én is pótolgatni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr4716263014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása