2023. január 11. 08:41 - Professor_Shub Niggurath

Távol - Bakony (2022)

a1835923352_10.jpg

A Távolról korábbi lemezéről is írtam már, illetve interjút is csináltam. Őszintén be kell, hogy valljam nekem egyfajta életcélommá vált ezt a projektet lökdössem a relatív reflektorfény irányába!

Kicsit nehezen tudom szavakba önteni az érzést, amit nem csak ez az album, hanem úgy általában a TÁVOL vált ki belőlem. Olyan érzéseken mereng el az ember, ami nem feltétlen az övé, de biztos van legalább egy hasonló foszlánya, valahol az emlékei óceánján, amitől rögtön magáénak érzi az egészet.

Ez a fajta atmoszféra építés szerintem nagyon ritka és valószínűleg ez a legfőbb ok, amiért ez a projekt számomra megunhatatlan.  Az előző albumhoz képest még több a shoegaze-es elszállás, ami nekem nagyon bejön, a hangzás szerintem abszolút atmo black ami plusz pont, viszont ez egész valahogy indie-s, szóval ja…. SHOEGAZE!!

Amúgy az elmúlt években milliárdok mentek el különböző „nyaralj itthon” kampányokra, rengeteg turisztikai kis film és dal is készült, ami ezt szeretné elérni. Nos a Távol ezt megoldja, az összeg töredékéért, úgy, hogy valódi érzelmekkel operál, szóval innen szeretném üzenni a magyar turisztikai ztr-nek, hogy van, aki megoldja helyettük azt, hogy az emberek a Bakonyba menjenek, mert, ha már zeneileg ennyire lenyűgöző ez a tájegység, akkor érdemes megnézni és átélni élőben is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr1418023700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása