2020. augusztus 04. 20:24 - Professor_Shub Niggurath

Rural Pithcfork - Simple Rural Solution (2020)

Tatabány, 7 fok, eső és arcon csap a mocsár bűze, még ha Tatabányán nincs is  mocsár, hála a Rural Pitchfork-nak. Kicsit megint átvertek, a vasvilláról a borítón megint azt gondoltam, hogy valami hazai motívumokkal tűzdelt súlyozást kapok, sajnos ez nem így lett. A Tisszaszipi-vel is így jártam anno. Ennek ellenére amit adnak a srácok arra nem lehet sok panasz, természetesen annak tekintetében, hogy ez csak egy két számos promo, demo akármi. A hangzás nyers, noha egy kis mélységet eltudtam volna még viselni, kellően hozza azt a bizonyos délies hangulatot amit gondolom a cél volt megidézni. A riffekben vannak ötletek, a dob kifejezetten jó volt. A daloknak van eleje, közepe és vége. A Human Contest 2 perce körüli melodizálás kifejezetten tetszett. A hc-s énekkel nekem nem volt bajom, a néha bedobott csorda vokál is dobott  a dolgokon picit, persze variálni még lehetne. A Betrayed Your Own igazából az eső dalhoz hasonló, csak mindenben egy picit jobb, fülbe mászó és egyszerre mocskos dallamok, lesújtó dobok, a vokál machete módjára vágja a susnyást ebben a bűzlő, de még azért nem elég bűzős és retkes mocsárban. Bemutatkozásnak kiváló két dal, az irány meg van esetleg még az arányokon kell dolgozni. Én mindenesetre kíváncsi vagyok egy hosszabb cuccra is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr8916104326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása