2020. augusztus 07. 16:18 - Professor_Shub Niggurath

Vein.FM - Old Data in a New Machine Vol 1. (2020)

Én nem csípem az ilyen válogatás meg remix lemezeket. Legtöbb esetben nekem elég megúszósnak tűnnek (tisztelet a kivétenek), főleg ha egy nagylemez helyett jön ki, csak azért, hogy adjunk már ki valamit. A Vein sem kivétel, hiába szeretem őket, két évvel a rohadt jó Errorzone után én azért többet vártam egy remix lemeznél, de lássuk miből élünk.

Az Errorzone az egyik legjobb modern hardcore lemez számomra. Súlyos, energiától duzzadó és tle van mindenféle hatásokkal, mint a nu metal vagy az industrial és ezek szinte hibátlanul vannak beleépítve a receptbe. Ez a lemez is eléggé a hatásokból épül. A kezdő 20 seconds: 20 hours például az Errorzone-os Untitled átdolgozása. Aminek az eredménye egy eléggé érdekes, alt rock-os dolog lett, ami még így magában is eléggé kilóg az egész lemezről. Azt mondjuk csak remélhetem, hogy nem mennek el ebbe az irányba, bár arra ott van a másik bandájuk, ez ad egy kis megnyugvást. A Heretic a Ripple és a TR és átdolgozásra került, még ha nem is olyan módon mint az első dal. Számomra érdekesebbek voltak, ezek a jungle átdolgozások, ritkán szoktam hallgatni ilyet is, de most valahogy nagyon jól esett és valljuk elég jól illenek a Vein világához. A végére még felkerült három demo felvétel, amivel így  elég változatos lemezt sikerült, ebben a 20 percben. Időközben egyébként, minden magyarázat nélkül, Vein.FM-re változtatták a nevüket. Ez viszont nem változtatott azon, hogy annak ellenére, hogy ez egy érdekes lemez, én jobban örültem voltam az Errorzone folytatásának.

Címkék: hardcore vein
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr116118204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása