2021. január 21. 09:07 - Professor_Nagaarum OMons

NEW ARRIVALS: Flood Peak - Fixed Ritual

flood_peak_fixed.jpg

Tiszteletem. Ja... Már itt is belerondítok a dolgokba. Nyitok egy rovatot a diacetil morfin rajongók körében, aminek az a címe, hogy NEW ARRIVALS, és ahol az írások átmenetet fognak képezni a hírek és kritikák között. 100% gonzo kb...
Nem szeretem az idegen kifejezések indokolatlan használatát, de ha felmennek Önök a Bandcampre, beírják a keresőbe, hogy pl "blackened sludge", majd jobboldalt music tagged with “blackened sludge.”, akkor lejön egy lista. Itt persze nem a highlights-t választjuk, mert oda a csókosok mennek (szerintem, de lehet, hogy nem), hanem a jobb oldali fület. És bekattintjuk, hogy "new arrivals". Ez olyan egyszerű volt, hogy már mindenki vágja is. Még én is, pedig én már sokmindent nem vágtam. Pl disznót.

Ebben a rovatban találtam ezt a zenekart. Holnap jelenik meg a lemezük. Két dal hallgatható, ami pont elég volt ahhoz, hogy engem felcsigázzon. Az Anima Recordings fogja gondozni.
A lassabb hangvételű és kissé apokaliptikus metal dolgok, ahol néha van kicsendülés, mindig a szívügyeim voltak, ez szerintem nem is fog már változni. A lemez teljes leleplezése nagy erőpróba lesz viszont, és bízom benne, hogy az elhalkulós részek sem lesznek lespórolva, és nem csak végig székrekedéses üvöltés hallható majd elejétől a végéig. Szóval találkozunk holnap.
Kaki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr8516397966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása