2022. szeptember 02. 09:43 - Professor_Shub Niggurath

Another Way 2003-2009

fetchimage.jpg

Az van, hogy már biztos másnak is feltűnt, de a régi Another Way lemezek nincsenek fent sehol, csak youtubeon. Azt a gyászt meg gondolom nem csak én nem szeretem, szóval unalmamba letöltöttem és egy ingyenes, webes lófasszal számokra vágtam őket, meg még a daladatokat is szépen bepötyögtem. Fullosan kókány az egész. Gidáék meg voltak olyan kedvesek, hogy megengedték, hogy megosszam veletek. Szóval akinek kell, hajrá, aztán lehet csapatni a régi lemezeket is. Úgy is vannak vissza utalgatások az új albumon, meg kijött az új Winamp is. Sad boy grind for life.

Letöltés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opiumbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr3817922111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása